onsdag, oktober 18, 2006

yes box, min katt står på tangentbordet; pooolllllllhg

Hej hej hej hej bloggen!
Han ska ringa mig ikväll, fast det är väl inte så jätterolig anledning, i alla fall inte för honom, han är ledsen och jag ska tala om för honom att han visst är bra, vacker och betydande för mig, jag hoppas det inte blir för dystergrått, för jag kan bli deppig så himla lätt jag själv. Han och jag är nog för lika på den punkten. Fast samtidigt är vi rätt olika. Han är ju finast i världen och jag är mer ett halvhjärtat försök till skönhet.

Jag har lyssnat på kent och lasse hela morgonen nu för att ta bort migränen, men den sitter där den sitter, nu har den övergått tilla att mola längst bak i huvudet. Jag ser väldigt väldigt fräsch ut fast jag fått 7 timmars sömn i natt. Imorgon ska jag också försöka sova ordentligt, för jag ska bara simma med Amanda och ta det lungt resten av kvällen fram till klockan nio då han ska ringa. Sen ska jag sova. Jag är alldeles för trött idag för att vara sugen på att göra något annat än att sova bort hela natten. Jag orkar inte ens vara poetisk.

Nu börjar jag