lördag, oktober 28, 2006

blö. kort sagt.

Är det något jag är trött på i kväll så är det förkylning och uppsvällda ögon! Något som dock är ännu värre är Pingviner och Smulor som äter middag med snyggt folk. Det är så sofistikerat med middag. De första två får äta den finaste middagen de kan hitta, men bara dom, själva, det har jag inga problem med alls, men nu äter de middag med Honom och det är taskigt för det borde jag få göra, ja, det hade faktiskt räckt med te och lite solrosbröd för min del, alltså mycket billigare, fast han kunde äta sin kalkon doppad i vinbärs gele med snigelsallad till eller vad man nu äter i Stockholm när man är på såndär middag, bara det är med mig.

Det här inlägget blev sämst. Och nej, jag är ingen liten omogen tönt. Jag är ett litet ufo. För det sa Simon. Och så är jag från Västmanland. Där är det mycket bönder som härjar runt och man äter typ falukorv och mos mest.